Veel Gestelde Vragen

Elke situatie is uniek als het gaat om reparatie van mobiele telefoons. Onze zeer bekwame en professionele servicetechnici zijn toegewijd om u snelle en vriendelijke service te bieden en u zo snel mogelijk te herenigen met uw apparaat.

Welke soorten mobiele telefoons of tablets repareert u?

We repareren alle smartphones en tablets die op de markt beschikbaar zijn, waaronder smartphones van Apple, Samsung, Motorola, Blackberry, HTC, Nokia en Huawei.

Hoe weet ik of ik de LCD-reparatie nodig heb of niet?

Als het daadwerkelijke scherm van de telefoon bloedt, wit is of dode pixels heeft, moet u de optie LCD & Glass selecteren omdat de LCD onherstelbare schade heeft opgelopen. Nog steeds niet zeker? Stuur een foto van de huidige status van de telefoon terwijl deze is ingeschakeld naar info@oldenzaalrepair en we zullen ons best doen om deze te diagnosticeren.

Heb je mijn simkaart nodig?

Nee, we hebben uw simkaart niet nodig, maar zonder deze kunnen we uw apparaat niet volledig testen.

Wat is het reparatieproces?

Wanneer u ons bezoekt voor reparatie van mobiele telefoons of tabletreparatie, zullen we uw apparaat beoordelen en een eerste beoordeling van het probleem geven. Op basis van het probleem kunnen we u een gratis schatting en tijdstip geven waarop u kunt verwachten uw gerepareerde mobiele apparaat op te halen. Afhankelijk van de ernst van het probleem, bent u vrij om te wachten of later terug te keren voor het ophalen. Als het erop lijkt dat het een grotere klus is dan dezelfde dag, zullen we u dit meteen laten weten.

Wat is de typische doorlooptijd bij reparaties?

We weten hoe belangrijk uw apparaat voor u is en kunnen uw mobiele telefoon meestal binnen een uur repareren en retourneren. We hebben een groot aantal smartphone-vervangingsonderdelen op voorraad. Bovendien hebben we grote aantallen schermassemblages, laadpoorten, camera’s, batterijen, tabletbenodigdheden en meer op voorraad. Voor sommige onderdelen is mogelijk een speciale bestelling vereist.

Hoeveel kost het?

Nadat we het probleem hebben vastgesteld, kunnen we een werkelijke schatting maken op basis van uw specifieke behoeften aan reparatie van mobiele telefoons. Voor een lijst met veelvoorkomende problemen zoals reparatie van gebarsten schermen, reparatie van gebarsten glas en andere reparaties van mobiele telefoons en tablets, raadpleegt u de reparatieplanner op de homepage voor reparatieprijzen

Hoe worden mijn gegevens aan mij geretourneerd?

Dit is afhankelijk van de hoeveelheid gegevens die is hersteld, maar we kunnen gegevens leveren op Dropbox, USB-sticks, dvd’s en externe harde schijven om ervoor te zorgen dat u uw gegevens zo snel mogelijk ontvangt.

Wat gebeurt er als mijn gegevens niet kunnen worden hersteld?

Helaas zijn er dergelijke gevallen als het apparaat te zwaar is beschadigd of de gegevens zijn vernietigd. In een dergelijk geval vragen we u eenvoudig de verzendkosten voor retourzending te betalen om uw telefoon of tablet naar u terug te sturen.

Hoe zit het met mijn simkaart?

Meestal hebben we de simkaart niet nodig van de telefoon, maar de meeste simkaarten worden gebruikt om contacten op te slaan en kunnen dus waardevol zijn als dit het soort gegevens is waarnaar u op zoek bent. Neem contact op met ons team als u twijfelt.

Wat voor soort onderdelen gebruikt u voor reparaties?

We gebruiken alleen 100% originele onderdelen waar mogelijk. Als er geen originele onderdelen beschikbaar zijn, zullen we de volgende beste OEM-onderdelen kopen van dezelfde fabrieken die de onderdelen produceren.

Welke betaalmethoden accepteert u?

We accepteren alle gangbare betaalpassen. Als u persoonlijk uw apparaat komt ophalen, kunt u contant betalen. Betaling via online bankoverschrijving kan op speciaal verzoek worden geregeld.